Tuesday, 24 February 2009

Ini studio baru gua..aduhh...siapa nak gantung sume ni..?

Dian Sastrowordoyo..Ini mau gantung dulu...

Gua kat studio tengah layan painting

Dengan painting The Beatles...pujaan gua...

9 comments:

  1. brader! the beatles ''rubber soul'' punya painting menusuk kalbu lahh... respect!
    jim morrison punya poster takde ka?

    ReplyDelete
  2. banyak koleksi hang bro.
    karikatur dok layan lagi ka?
    -aloy-

    ReplyDelete
  3. askum,,,

    Respect la abg punya art,semuanya cantik2.
    kalau mintak abg lukis gambar saya mahal tak?
    Semoga abg imuda sihat selalu ya,,,,,,Amin

    from me,
    Layla
    Penang,Paradise Hotel.

    ReplyDelete
  4. abg budin..gua betul2 minat same abg budin..hehehe..abg budin tinggal mane skang?leh x kalu2 nk lepak minum2 teh ngan abg budin?hehe

    ReplyDelete
  5. salam abg imuda...
    memang semakin maju abg imuda sekarang...
    potret yang abg imuda paparkan di sini ada yang dah saya tgk sewaktu abg imuda datang ke Darul Digital pada tahun lepas atas jemputan en hassan muthalib..abg imuda ingat lagi x??..
    sya zamree staff Darul Digital.. last jumpa dengan abg imuda dekat Universiti Malaysia Kelantan semasa abg imuda wat bengkel kat sana...
    semoga abg imuda SUCSESS selalu!!!
    good luck abg imuda!!!!!

    ReplyDelete
  6. Hi ! Baru semalam bersama untie farida dengar cerita2 zaman abg imuda di sekolah men.Kg.Baru dulu..lucu macam nak pecah perut ohh!!

    Stokin sebelah...fesyen rambut 35sen...coteng toilet..hihii...memang berbakat semulajadi kan!

    ^_^

    ReplyDelete
  7. goood job broo and take care

    ReplyDelete
  8. bila tak gantung nampak sangat banyak gambar.

    terer betul.

    lawa.

    tahniah.

    suka la tengok orang berbakat mcm ni.

    goodjob

    ReplyDelete