Sunday, 7 June 2009

AKU BUKA BENGKEL LUKISAN

Yang mana satu mata hang?


Tang mana mata, tang mana mulut


" Apa yang nak mula cikgu?"


Ni potret siapa pulak?


Cara nak lukis mata macam ni?

Aku sekarang telah membuka Bengkel Melukis Potret di Balai Seni Lukis Negara pada setiap hari Sabtu, bermula pertengahan Mei lalu. Sambutan amat menggalakkan. Pada setiap sessi hampir 20 peserta yang telah mengambil bahagian dalam bengkel tersebut, terdiri daripada cikgu, doktor, penuntut dan ramai lagi. Jadi kepada syarikat, individu, badan korporat yang berminat untuk menjemput aku untuk membuat bengkel atau menjadi ceramah tentang lukisan, bolehlah hubungi aku di 014-6401372.

15 comments:

  1. hebat!!! best painting brader imuda...

    ReplyDelete
  2. aku nih minat melukis.... dan pernah le melukis.. tapi masalahnye aku nih tak berbakat.. kalu aku lukis lembu.. sure jadi ubi kayu.. huhuhu.. setakar minat tapi bakat.. haram aku tak de.... huhuh..

    aku memang kagum dengan org yg ada bakat melukis dan main muzik nih.. sbb minat tak boleh di asah... tapi bakat mmg boleh di asah..

    sebab tu org kata.. uji bakat... tak de plak uji minat.... huhuhu..

    anyway..tahniah bro...

    semalam aku layan lagu blues bro kat tv1.... huhuhu yg kat menara kl tu....

    ReplyDelete
  3. aku memang minat melukis.dari aku sekolah menengah. aku suka buat potrait permandangan, perspektif... cuma kurang minat buat abstrak jer..skrang masa untuk aku melukis dah terbatas sejak aku berhijrah ker kl ni.. masa x der nak melukis.. bila aku tgk semula karya brader imuda semangat aku kembali semula utk melukis... cuma perlu tunjuk ajar dari imuda.. time kasih kepada imuda kerana memberi semula semangat pd aku utk berkarya....gua tabik lu brader

    ReplyDelete
  4. aku cuma nak tau studio brader kat maner tu jer..

    ReplyDelete
  5. Bengkel lukisan masih dijalankan ke setiap Sabtu?

    ReplyDelete
  6. bila tarikh tutup "Peraduan Potret URTV"??

    ReplyDelete
  7. Salam,err...boleh tak abg imuda komen saya punyer lukisan..:)

    ReplyDelete
  8. cayalah la abang imuda.

    :)

    mata tu dari jauh dah nampak cantik dah :)

    ReplyDelete
  9. uihh.. betul ke blog abg imuda ni?.. jumpe gak akhirnye. huhuh.. abg imuda memang sangat berbakat. bukan setakat melukis je. berlakon pun sama berbakat. :)

    http://wanshah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. aku minat.. aku minat.. :)

    ReplyDelete